انواع کمپرسور اسکرو

مدل های اسکرو روغن کاری شده

کمپرسورهای روغن کاری شده که گاهی به آن پیچ دوار سیل یا تزریق روغن می گویند، از روان کننده درون محفظه تراکم برای خنک کردن و روانکاری عنصر کمپرسور استفاده می کنند. روان کننده به شکل گیری مهر و موم کمک می کند و همچنین اثر میرایی عالی صدا دارد.

 

کمپرسورهای روغن کاری شده قابل اعتماد، مقاوم و کارآمد هستند و برای انواع فرآیندهای تولید مناسب هستند. تجهیزات پایین دستی مانند فیلترهای روغن و خشک کن ها می توانند هر گونه آلودگی روغن را از محصول نهایی حذف کنند و جریان هوای فشرده تمیز و مناسب برای کارهای ساختمانی، مدیریت ضایعات، استخراج معادن، بازیافت و بسیاری موارد دیگر ایجاد کنند.

 

CompAir طیف کاملی از کمپرسورهای هوای اسکرو روغن کاری شده از 2 تا 250 کیلو وات با جریان هوا از 0.24 تا 47 متر مکعب در دقیقه و محدوده فشار از 5 تا 13 بار را طراحی و تولید می کند.

مدل های اسکرو بدون روغن

کمپرسورهای بدون روغن از هیچ روغنی در محفظه فشرده سازی استفاده نمی کنند و به طور موثر خطر آلودگی را از بین می برند. وقتی خلوص هوا برای کسب و کار شما حیاتی است و حتی کمترین مقدار آلاینده می‌تواند باعث اختلال در فرآیند شما شود، حتی محصول نهایی را خراب کند، مدل‌های بدون روغن آرامش خاطر را ارائه می‌دهند. برای هوای بدون آلاینده، به کمپرسورهای اسکرو بدون روغن اعتماد کنید.

 

CompAir’s Ultima هوای تمیز دارای گواهی ISO-8573-1 Class Zero را تضمین می کند. Ultima از بادگیرهای پیچ خشک فشار کم و بالا استفاده می کند که به صورت جداگانه توسط موتورهای با سرعت متغیر هدایت می شوند تا سطوح بی نظیری از بهره وری انرژی را ارائه دهند. طراحی پیشگامانه جمع و جور است، فضا را ذخیره می کند و عملکرد را به خطر نمی اندازد. در واقع، این کمپرسور 37 درصد کمتر از یک کمپرسور دو مرحله‌ای معمولی بدون روغن است!

 

از دیگر محصولات موجود در محدوده بدون روغن ما می‌توان به کمپرسورهای پیچی تزریق آب سری DH اشاره کرد که خلوص 100% هوا را به مشتریان ارائه می‌دهد. در این مدل از آب باکیفیت برای روانکاری، خنک سازی و آب بندی کمپرسور به عنوان جایگزین روغن استفاده می شود. با حذف کامل روغن از فرآیند، می توانید خروجی هوای خشک را برای مجموعه ای از صنایع سختگیرانه مانند مواد شیمیایی، دارویی و مواد غذایی و آشامیدنی تضمین کنید. برای کاربردهایی که هوای فشرده مستقیماً با محصول تماس پیدا می کند، سری DH یک انتخاب فوق العاده است.

 

انتخاب دیگر سری D کمپرسورهای خشک روتاری اسکرو با سرعت ثابت و تنظیم شده است. این مدل های دو مرحله ای برای ارائه عملکرد ایمن و قابل اعتماد در شرایط سخت طراحی شده اند. با ارائه عملکرد پیشرفته با هزینه‌های چرخه عمر کم، سری D افزودنی فوق‌العاده برای نصب کمپرسورهای صنعتی است.

 

مناسب برای انواع کاربردها و صنایع

بسیاری از مشاغل برای ظرفیت تولید روزانه خود به کمپرسورهای اسکرو متکی هستند. آنها به دلیل نداشتن چرخه کاری و طراحی قوی، برای عملیات صنعتی سنگین مناسب هستند. صنایع رایجی که سیستم‌های هوای پیچ از شما پشتیبانی می‌کنند، بخش‌هایی مانند خودروسازی، آب‌جوسازی، بسته‌بندی مواد غذایی، هوافضا، ساخت‌وساز و غیره هستند. آنها برای عملیات در مقیاس کوچک و بزرگ ایده آل هستند، زیرا می توانند انواع مختلفی از شرایط عملیاتی را مدیریت کنند، و آنها را برای بسیاری از حرفه ای ها انتخاب مناسبی می کند..

برای استعلام قیمت کمپرسور اسکرو با ما تماس بگیرید. 09190909712

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.